All right, so...To the people who attacked us today, i think you guy were portugeese? Maybee... Well anyways, this might jog your memories, you boat chased after a friend of mine, bronze sword, bear cape, necroancers cloak.. There were maybe 4 of you? one with rangers cloak, others with soldier swords, and stuff.. Mkay, we also got away with a dramatic palisade run. SOOO, i just want to know, why'd you attack us? And if you have a good reason, please tell me.. I'm not asking for any help in defeating you guys, i could really care less who wins this war.. I just want to know why, and who are you guys?
Portugeese version:
Tudo bem, então ... Para as pessoas que nos atacaram hoje, eu acho que você guy foram portugeese? Maybee ... Bem de qualquer maneira, isso pode refrescar sua memória, você barcos perseguiram uma amiga minha, a espada de bronze, o urso capa, necroancers capa .. Havia talvez quatro de você? com um manto rangers, outros com espadas soldado, e outras coisas .. Mkay, também fugiu com uma corrida dramática paliçada. SOOO, eu só quero saber, por que você nos atacar? E se você tiver uma boa razão, por favor me diga .. Eu não estou pedindo qualquer ajuda para derrotar vocês, eu realmente poderia me importar menos quem ganha esta guerra .. Eu só quero saber por que, e quem são vocês?