[DUTCH] Hertog Jan zoekt medespelers

Company of Dwarves seeking thief for dangerous mission. Find a group or village to play with here.

[DUTCH] Hertog Jan zoekt medespelers

Postby Hertog_Jan » Thu Jul 13, 2017 7:07 pm

Hallo lezer,

ik ben iemand die ongeveer twee jaar Haven speelt en naar mijn idee het meeste in het spel wel uit mijn hoofd weet.

Naarmate werelden ouder worden stoppen er altijd veel mensen en daarom ben ik nu opzoek naar een derde persoon voor een stuk land wat wij ergens in de wereld hebben.

Aangezien we maar met 3 zullen zijn is het qua rollen nog compleet open dus je kan kiezen wat je wilt.

Alles wat we hebben is wel redelijke kwaliteit, deels door handel.

We hebben geen regels over hoelang mensen spelen want dat is onzin. Het gaat er ons alleen om dat je realistisch bent over wat je bijdraagt en consumeert.
Als je character aardig achterloopt ten opzichtte met die van ons dan is het logisch dat je in het begin tijd nodig hebt om stats bij te trekken maar dat bedoelen we niet.
Sommige mensen loggen in pleuren studydesk vol eten paar cbs en zie je rest van de week dan niet meer. Dat gaat dus te ver.

Verder omdat Nederland vrij klein is ben ik ook wel bereid om wie geïnteresseerd is in het echt te ontmoeten in een café of coffeeshop ergens, ligt een beetje aan de afstand t.o.v. elkaar.

Dus kortom wie zoeken we:

iemand die nog zin heeft in Haven in het algemeen, Nederlands spreekt, een microfoon bezit en geen problemen heeft met Discord gebruiken.Geen problemen hebben met ontmoeten indien de afstand voor mij reëel is maakt kans van acceptatie aanzienlijk hoger. Heel veel lui op dit forum doen zich voor als een ander en daar krijg je smerige praktijken van die we liever vermijden. Kennis van het spel niet streng vereist maar helpt wel met hoe goed jij zelf weet hoe lang je dit zal spelen. Voor een week joinen heeft geen zin bij dit soort spellen.

Ik zie reacties graag tegemoet in privéberichten.

Gegroet,
Last edited by Hertog_Jan on Fri Aug 04, 2017 5:55 pm, edited 2 times in total.
Hertog_Jan

Re: [DUTCH] Hertog Jan zoekt medespelers

Postby Barem10 » Thu Aug 03, 2017 11:49 am

Hallo hallo Jan,

Blij om wat meer Nederlanders in Haven te zien aangezien we hier al zo'n zeldzame soort zijn :D
Ik zou je graag willen joinen omdat ik momenteel alleen speel, echter zit ik zo goed op mijn plekje dat ik er eigenlijk niet weg wel en ik ben nog niet helemaal in staat om mijn locatie te delen.
Mijn voorstel is dus samenwerking, ik hou heel erg van handelen en sta altijd open om met mensen te traden en zo contacten op te bouwen, ook ben ik bekwaam in de politiek met grotere facties. Zodoende zou ik graag met jullie mijn locatie willen delen in een PM en zo een Travelpost naar elkaar maken, dit maakt handel een leuke optie voor ons en zo kunnen we elkaar ondersteunen in lastige situaties.
Als je toevallig interesse hebt dan hoor ik het graag via een PM-tje, en dan zie ik jullie vast wel eens in de wonderbaarlijke wereld van Haven!

Groeten uit Brabant!
Currently sailing the ocean to find the treasure and new lands.
Barem10

Postby Ukhata » Thu Aug 03, 2017 3:37 pm

Hallo beide,

nog een nederlander hier.

toch al meer als ik dacht!

ook ik speel alleen in tot nog toe alle werelden, maar ben ook bereid te handelen.
betreffende waar ik woon in game, in Akihabara.

ik zal graag een trade route bouwen!

ook groeten uit Brabant
Ukhata

Postby Barem10 » Thu Aug 03, 2017 6:43 pm

Alright gezellig!
Hoe is de handel in Akihabara?
Ik was van plan om daar spoedig eens een kijkje te gaan nemen!
Currently sailing the ocean to find the treasure and new lands.
Barem10

Postby Ukhata » Thu Aug 03, 2017 7:19 pm

akihabara is best wel actief in de handel.

ikzelf niet, ben weer net opnieuw begonnen na 3 maanden niet gespeeld te kunnen hebben door het krijgen van een dochtertje.
ik ben dus nog opbouwende.

mensen zijn iig gezellig
Ukhata

Postby Hertog_Jan » Fri Aug 04, 2017 5:33 pm

Ik maak nog een post in Apples for Oranges maar ik heb hier deze Discord link zodat we over van alles kunnen praten traden whatever.

https://discord.gg/y7RZjJU

Hij verloopt niet als het goed is dus zie jullie hopenlijk daar :)
Hertog_Jan

Return to Dwarves & Thieves